vrijdag 30 juli 2010

Hebben twee ogen dikke dijen gezien


Vrouwen ze blijven altijd zichzelf met af en toe een aanval van hun wispelturige hormonen daar gelaten. U wilt een voorbeeld oké. Vrouw gezegend met maatje 36-38, 1m82 lang, benen waar geen eind aan lijkt te komen is in tranen. Wat is er aan de hand ? Motivatie vrouw mijn dijen schuren tegen elkaar kijk maar. Ik hou al mijn vocht vast, ik ga morgen naar de huisarts toe, zegt zij in haar wanhoop. Kijk en dan val je van verbazing bijna uit je stoel. Uiteraard razendsnel hersteld en aangeboden om dan maar 6x6 km te gaan hardlopen in plaats van 5x6 km. Kijk er zijn momenten dan hebben ze wat aandacht nodig maar begrijpen nee maar daar ben ik ook man voor.
Vocht vast houden. "Mensen met dikke dijen leven langer"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten